Aastal 2012 tekitas MediaCom esimesena meediaagentuuridest ametipositsiooni loovjuhile. Otsuse taga oli vajadus teha kampaaniaid, mis kaasaksid ja üllataksid tarbijaid. Traditsioonilised, push-turunduse ajastu meedialahendused ei mõjunud enam nii nagu varem, sest inimesed olid õppinud reklaami kas täielikult ignoreerima või valima kommunikatsioonisõnumite laviinist nende arvates kõige relevantsema info. Selline tarbijapoolne „õpitud“ reklaami nägemine-kuulmine kinnitas, et meediagentuuril on vaja loovjuhti ning kelle väärtus väljenduks eelkõige sünergia leidmises meediakanali ja loovsõnumi vahel, et tagada kampaaniate sügavam läbimõeldus.
Turundus ja meedia on valdkonnad, kus uued trendid ja tegutsemisreeglid sünnivad peaaegu iga poole aasta tagant. Tulevikus ei räägi me enam nii palju sihtrühma tabamiseks sobivast kanalist, kuivõrd sisust, mis kõnetaks sihtrühma ja aitaks brändi sõnumi kohale viia. Sotsiaalmeedia on platvorm, kus saab panna proovile agentuuri sisuloome oskuse ning võime ära tunda õige suhtlemisviis brändi ja tema tarbija vahel.