MediaComi meeskonnaga liitus sotsiaalmeedia valdkonna spetsialist, copywriter ja sisutoimetaja Maarja-Liis Merimetsa.
Aastal 2012 tekitas MediaCom esimesena meediaagentuuridest ametipositsiooni loovjuhile. Otsuse taga oli vajadus teha kampaaniaid, mis kaasaksid ja üllataksid tarbijaid. Traditsioonilised, push-turunduse ajastu meedialahendused ei mõjunud enam nii nagu varem, sest inimesed olid õppinud reklaami kas täielikult ignoreerima või valima kommunikatsioonisõnumite laviinist nende arvates kõige relevantsema info. Selline tarbijapoolne „õpitud“ reklaami nägemine-kuulmine kinnitas, et meediagentuuril on vaja loovjuhti ning kelle väärtus väljenduks eelkõige sünergia leidmises meediakanali ja loovsõnumi vahel, et tagada kampaaniate sügavam läbimõeldus.
Seotud lood
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.