• 16.04.14, 14:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meediaagentuuuris Inspired Universal McCann alustas tööd Kristina Randver

Varasemalt on Kristina töötanud 13 aastat TNS Emoris uuringueksperdina.
Kristina Randver on lõpetanud Tartu Ülikooli magistrantuuri sotsioloogias. Ta on töötanud kaks ja pool aastat Postimehes analüütikuna ning sellele eelnevalt 13 aastat TNS Emoris uuringueksperdina. Eesti suurima  meediaagentuuriga Inspired Universal McCann otsustas Kristina liituda, sest seeläbi avaneb võimalus aastate jooksul kogunenud teadmised reaalsetesse turundussituatsioonidesse rakendada. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele