Kristina Randver on lõpetanud Tartu Ülikooli magistrantuuri sotsioloogias. Ta on töötanud kaks ja pool aastat Postimehes analüütikuna ning sellele eelnevalt 13 aastat TNS Emoris uuringueksperdina. Eesti suurima meediaagentuuriga Inspired Universal McCann otsustas Kristina liituda, sest seeläbi avaneb võimalus aastate jooksul kogunenud teadmised reaalsetesse turundussituatsioonidesse rakendada.
„2014. aastaks ennustatavad globaalsed trendid on vastuolulised, nagu ka tarbijate ootused erinevatele toodetele ja teenustele. Ühelt poolt soovivad inimesed, et kaubamärgid nendega suhtleksid, kuulaksid nende arvamust ning teeksid personaalseid pakkumisi, teisalt aga kardetakse privaatsuse kaotamist“, rääkis Inspired Universal McCann’i kommunikatsioonijuht Marleen Taremaa. „Lisaks süveneb inimeste huvi iseenda tervise vastu, mis ei väljendu enam ainult füüsilise seisundi jälgimises, vaid üha enam pööratakse tähelepanu ka vaimsele ja emotsionaalsele tervisele. Kõikide eelpool kirjeldatud arengute kontekstis on selge, et ka turundajad vajavad järjest rohkem spetsiifilist infot oma tarbijate kohta ning siinkohal saamegi meie neid läbi erinevate uuringute aidata,“ ütlesTaremaa.