• 16.04.14, 14:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meediaagentuuuris Inspired Universal McCann alustas tööd Kristina Randver

Varasemalt on Kristina töötanud 13 aastat TNS Emoris uuringueksperdina.
Kristina Randver on lõpetanud Tartu Ülikooli magistrantuuri sotsioloogias. Ta on töötanud kaks ja pool aastat Postimehes analüütikuna ning sellele eelnevalt 13 aastat TNS Emoris uuringueksperdina. Eesti suurima  meediaagentuuriga Inspired Universal McCann otsustas Kristina liituda, sest seeläbi avaneb võimalus aastate jooksul kogunenud teadmised reaalsetesse turundussituatsioonidesse rakendada. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele