Silja Oja • 16. aprill 2014
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Meediaagentuur soovitab: mõtle ostunimekiri hoolega läbi

Nauditavaid õhtusööke saab ka üllatavatest roogadest, aga menüü tuleb kindlasti varem läbi mõelda, toob meediaagentuuri OMD Eesti klienditeeninduse direktor Raili Pütsepp paralleeli meediaostudega.

Ühel pika tööpäeva õhtul kiirustasin toidupoest läbi ning loopisin automaatselt asju korvi. Koju jõudnud, nentisin nukralt, et vaatamata kotitäiele kaubale oli kolmest olulisest asjast vähemalt kaks ikkagi ostmata jäänud. Tormaka tegutsemise tulemusena sain küll palju toredat ja maitsvat kraami, kuid põhikomponendid jäid välja ning kokkuvõttes eesmärk täitmata.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com