Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Meediaagentuur soovitab: mõtle ostunimekiri hoolega läbi
Nauditavaid õhtusööke saab ka üllatavatest roogadest, aga menüü tuleb kindlasti varem läbi mõelda, toob meediaagentuuri OMD Eesti klienditeeninduse direktor Raili Pütsepp paralleeli meediaostudega.
Ühel pika tööpäeva õhtul kiirustasin toidupoest läbi ning loopisin automaatselt asju korvi. Koju jõudnud, nentisin nukralt, et vaatamata kotitäiele kaubale oli kolmest olulisest asjast vähemalt kaks ikkagi ostmata jäänud. Tormaka tegutsemise tulemusena sain küll palju toredat ja maitsvat kraami, kuid põhikomponendid jäid välja ning kokkuvõttes eesmärk täitmata.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]