Autor: Silja Oja • 16. aprill 2014
Ainult tellijatele

Meediaagentuur soovitab: mõtle ostunimekiri hoolega läbi

Nauditavaid õhtusööke saab ka üllatavatest roogadest, aga menüü tuleb kindlasti varem läbi mõelda, toob meediaagentuuri OMD Eesti klienditeeninduse direktor Raili Pütsepp paralleeli meediaostudega.

Ühel pika tööpäeva õhtul kiirustasin toidupoest läbi ning loopisin automaatselt asju korvi. Koju jõudnud, nentisin nukralt, et vaatamata kotitäiele kaubale oli kolmest olulisest asjast vähemalt kaks ikkagi ostmata jäänud. Tormaka tegutsemise tulemusena sain küll palju toredat ja maitsvat kraami, kuid põhikomponendid jäid välja ning kokkuvõttes eesmärk täitmata.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700