• 16.04.14, 13:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meediaagentuur soovitab: mõtle ostunimekiri hoolega läbi

Nauditavaid õhtusööke saab ka üllatavatest roogadest, aga menüü tuleb kindlasti varem läbi mõelda, toob meediaagentuuri OMD Eesti klienditeeninduse direktor Raili Pütsepp paralleeli meediaostudega.
Ühel pika tööpäeva õhtul kiirustasin toidupoest läbi ning loopisin automaatselt asju korvi. Koju jõudnud, nentisin nukralt, et vaatamata kotitäiele kaubale oli kolmest olulisest asjast vähemalt kaks ikkagi ostmata jäänud. Tormaka tegutsemise tulemusena sain küll palju toredat ja maitsvat kraami, kuid põhikomponendid jäid välja ning kokkuvõttes eesmärk täitmata.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 12.02.25, 09:51
Moodne Valgustus otsib müügidirektorit
Kandideerimise tähtaeg: 24.02.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele