Autor: Silja Oja • 7. märts 2014
Ainult tellijatele

Eesti meditsiinisektoris turunduse tähtsus kasvab

"Tänast olukorda meditsiinisektoris võib võrrelda 5-7 aasta taguse olukorraga kõrghariduse maastikul, kus nii avalik-õigusikud ülikoolid ja erakõrgkoolid hakkasid tõsisemalt turunduse, sh rahvusvahelise turunduse peale mõtlema," räägib Ida-Tallinna Keskhaigla turundus- ja kommunikatsiooniüksuse juht Inge Suder. Loe intervjuud!

Milleks on meditsiinisektoris turundust üldse vaja? Ravimite reklaamimisest võib aru saada, aga miks peaksid haiglad turundusega tegelema?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700