• 07.03.14, 12:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti meditsiinisektoris turunduse tähtsus kasvab

"Tänast olukorda meditsiinisektoris võib võrrelda 5-7 aasta taguse olukorraga kõrghariduse maastikul, kus nii avalik-õigusikud ülikoolid ja erakõrgkoolid hakkasid tõsisemalt turunduse, sh rahvusvahelise turunduse peale mõtlema," räägib Ida-Tallinna Keskhaigla turundus- ja kommunikatsiooniüksuse juht Inge Suder. Loe intervjuud!
Milleks on meditsiinisektoris turundust üldse vaja? Ravimite reklaamimisest võib aru saada, aga miks peaksid haiglad turundusega tegelema?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele