Milleks on meditsiinisektoris turundust üldse vaja? Ravimite reklaamimisest võib aru saada, aga miks peaksid haiglad turundusega tegelema?
Tänasel päeval on konkurents haiglate vahel päris tugev, eriti Põhja-Eestis, ning patsiendil on võimalus valida, kus ta erinevaid protseduure teha soovib. Üha enam peavad haiglad ja teised meditsiiniasutused mõtlema erinevate tasuliste teenuste pakkumise peale, sest riiklik rahastus ei kata kõikide protseduuride teostamist. See olukord sunnibki haiglaid järjest rohkem turunduse ja teeninduskvaliteedi peale mõtlema. On vaja positiivselt silma paista ja eristuda, et tasulisi teenuseid edukalt pakkuda. Tänast olukorda meditsiinisektoris võib võrrelda 5-7 aasta taguse olukorraga kõrghariduse maastikul, kus nii avalik-õigusikud ülikoolid ja erakõrgkoolid hakkasid tõsisemalt turunduse, sh rahvusvahelise turunduse peale mõtlema.