Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eesti meditsiinisektoris turunduse tähtsus kasvab
"Tänast olukorda meditsiinisektoris võib võrrelda 5-7 aasta taguse olukorraga kõrghariduse maastikul, kus nii avalik-õigusikud ülikoolid ja erakõrgkoolid hakkasid tõsisemalt turunduse, sh rahvusvahelise turunduse peale mõtlema," räägib Ida-Tallinna Keskhaigla turundus- ja kommunikatsiooniüksuse juht Inge Suder. Loe intervjuud!
Milleks on meditsiinisektoris turundust üldse vaja? Ravimite reklaamimisest võib aru saada, aga miks peaksid haiglad turundusega tegelema?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]