Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
INTERVJUU! TV3 juht Priit Leito: 2014 tuleb hea reklaamiaasta
Mida toob 2014. aasta reklaamituru jaoks? "Telereklaami puhul näeme 5–10% kasvu. TV3 Playle ennustame 40% kasvu. Isiklikult olen väga positiivselt meelestatud. Kohalik tarbimine on hoogustunud," on TV3 juht Priit Leito optimistlik.
Reklaamiturul jätkub elektroonilise meedia võidukäik. Arvan, et televisioonil on reklaamimaastikul tugev positsioon. Meedia tarbimine on fragmenteerunud, selles olukorras on televisioon jäänud ainsaks tõeliseks masskanaliks. Pole teist kanalit, mis jõuaks 300 000 inimeseni, nagu seda tegi TV3 “Su nägu kõlab tuttavalt” finaali ajal. Ilma televisioonita on raske teha suuri kampaaniaid. Lisaks arvan, et videoreklaam levib üha jõulisemalt ka interneti vahendusel.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.