• 07.01.14, 12:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

INTERVJUU! TV3 juht Priit Leito: 2014 tuleb hea reklaamiaasta

Mida toob 2014. aasta reklaamituru jaoks? "Telereklaami puhul näeme 5–10% kasvu. TV3 Playle ennustame 40% kasvu. Isiklikult olen väga positiivselt meelestatud. Kohalik tarbimine on hoogustunud," on TV3 juht Priit Leito optimistlik.
Milliseid muutusi näed telemaastikul 2014. aastal?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele