• 07.01.14, 12:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

INTERVJUU! TV3 juht Priit Leito: 2014 tuleb hea reklaamiaasta

Mida toob 2014. aasta reklaamituru jaoks? "Telereklaami puhul näeme 5–10% kasvu. TV3 Playle ennustame 40% kasvu. Isiklikult olen väga positiivselt meelestatud. Kohalik tarbimine on hoogustunud," on TV3 juht Priit Leito optimistlik.
Milliseid muutusi näed telemaastikul 2014. aastal?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele