19. detsembril avati Tallinnas Laeva tn 2 asuvas Navigatori ärimajas Eesti esimene turunduslinnak.
Auhinnatud Eesti sisekujundaja Hannes Praksi käe all on valminud Creative Unioni ruumid, kus seavad end sisse kümme loov- ja turundusagentuuri ning nende ligi sadakond spetsialisti. Turunduslinnaku asunikeks on loovagentuur Kontuur Leo Burnett, meediaagentuur MediaBroker ja bränding-agentuur Identity, kampaaniamaterjalide tootjad Print House ja Printlanti, loovagentuur Newton, loovagentuur Spring Advertising, digifirma Mobile Digital, sotsiaalmeediaagentuur Vurr Digital ning üritusturundusagentuur Royal Service. Pidu toimus katusekorrusel, aset leidis ainulaadne show ning esines Ewert and The Two Dragons. Fotogalerii avapeost:
Seotud lood
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“