19. detsembril avati Tallinnas Laeva tn 2 asuvas Navigatori ärimajas Eesti esimene turunduslinnak.
Auhinnatud Eesti sisekujundaja Hannes Praksi käe all on valminud Creative Unioni ruumid, kus seavad end sisse kümme loov- ja turundusagentuuri ning nende ligi sadakond spetsialisti. Turunduslinnaku asunikeks on loovagentuur Kontuur Leo Burnett, meediaagentuur MediaBroker ja bränding-agentuur Identity, kampaaniamaterjalide tootjad Print House ja Printlanti, loovagentuur Newton, loovagentuur Spring Advertising, digifirma Mobile Digital, sotsiaalmeediaagentuur Vurr Digital ning üritusturundusagentuur Royal Service. Pidu toimus katusekorrusel, aset leidis ainulaadne show ning esines Ewert and The Two Dragons. Fotogalerii avapeost:
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.