18. detsember 2013
Ainult tellijatele

2013 tõi välireklaami mõõtmisse uue kvaliteedi

Outdoor Impact uuringust selgus, et keskmist välireklaami kampaaniat näeb 2 nädala jooksul vähemalt ühe korra 92% tallinlastest.  Hea kampaania rusikareegel on see, et kampaaniat peaks nägema vähemalt 7 korda, et seda mäletada. Lähemalt räägib uuringu tulemustest JCDecaux turunduskoordinaator Katri Horma.

Outdoor Impact on esimene Baltikumis rahvusvaheliste standardite järgi läbi viidud välimeedia auditooriumi uuring, mis viidi läbi Tallinnas, Riias ja Vilniuses. Uuringu taga on juhtivad välireklaami ettevõtted JCDecaux ja Clear Channel.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700