• 12.12.13, 13:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Ajalehtede turundust asub juhtima Karin Vene

AS Eesti Ajalehed turundusdirektor Siim Saare siirdub eraettevõtlusesse ja annab teatepulga üle Karin Venele, kes asub Eesti Ajalehtede turundusvaldkonda juhtima 2. jaanuarist.
Karin Vene on varasemalt töötanud kommunikatsioonibüroos JLP, kus pidas tegevjuhi ametit. Väljaspool Eestit on ta kommunikatsioonitööpraktikal käinud ka ÜRO-s ja Euroopa Komisjonis. Karinil on kommunikatsioonijuhtimise magistrikraad Tartu Ülikoolist. Siim Saare töötas EA turundusdirektorina 1,5 aastat, panustades muuhulgas oluliselt digilehtede ärisuuna arengusse. Tema viimane tööpäev EA-s on 20. detsembril.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele