• 06.12.13, 09:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Novembri vaadatuim telesaade oli "Su nägu kõlab tuttavalt"

TNS Emori teleauditooriumi ülevaade novembrikuus 2013.
Novembris 2013 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 51 minutit päevas. Eestlased veetsid telerite ees 3 tundi ja 51 minutit ning mitte-eestlased 3 tundi ja 49 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones Kanal 2 (22.6%), TV3 (21.9%) ja ETV (20.1%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (24.0%), RTR Planeta (13.2%) ja NTV Mir (12.5%) vahel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele