Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Novembri vaadatuim telesaade oli "Su nägu kõlab tuttavalt"
Novembris 2013 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 51 minutit päevas. Eestlased veetsid telerite ees 3 tundi ja 51 minutit ning mitte-eestlased 3 tundi ja 49 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones Kanal 2 (22.6%), TV3 (21.9%) ja ETV (20.1%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (24.0%), RTR Planeta (13.2%) ja NTV Mir (12.5%) vahel.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.