• 28.11.13, 16:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundajad tõstavad reklaamipanuseid internetis

Vaata, kes järgmisel aastal turunduseelarvet suurendavad! Kokkuvõte turunduskonverentsi WAZZAP 2013 teisel päeval räägitust.
"Eesti ettevõtete keskmine kasumlikkus on hetkel 5-6%. Majanduslanguse sügavaimal hetkel oli see 2%, kõrghetkel enne langust oli 10%," rääkis eile turunduskonverentsil WAZZAP TNS Emori Balti regiooni juht Margo Veskimägi. Küsimusele, kas teie ettevõtete juhid on sellise tulemusega rahul, vastasid osalejad saalist: "Ei!".

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele