• 28.11.13, 16:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundajad tõstavad reklaamipanuseid internetis

Vaata, kes järgmisel aastal turunduseelarvet suurendavad! Kokkuvõte turunduskonverentsi WAZZAP 2013 teisel päeval räägitust.
"Eesti ettevõtete keskmine kasumlikkus on hetkel 5-6%. Majanduslanguse sügavaimal hetkel oli see 2%, kõrghetkel enne langust oli 10%," rääkis eile turunduskonverentsil WAZZAP TNS Emori Balti regiooni juht Margo Veskimägi. Küsimusele, kas teie ettevõtete juhid on sellise tulemusega rahul, vastasid osalejad saalist: "Ei!".

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele