• 28.11.13, 16:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundajad tõstavad reklaamipanuseid internetis

Vaata, kes järgmisel aastal turunduseelarvet suurendavad! Kokkuvõte turunduskonverentsi WAZZAP 2013 teisel päeval räägitust.
"Eesti ettevõtete keskmine kasumlikkus on hetkel 5-6%. Majanduslanguse sügavaimal hetkel oli see 2%, kõrghetkel enne langust oli 10%," rääkis eile turunduskonverentsil WAZZAP TNS Emori Balti regiooni juht Margo Veskimägi. Küsimusele, kas teie ettevõtete juhid on sellise tulemusega rahul, vastasid osalejad saalist: "Ei!".

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele