• 28.11.13, 16:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundajad tõstavad reklaamipanuseid internetis

Vaata, kes järgmisel aastal turunduseelarvet suurendavad! Kokkuvõte turunduskonverentsi WAZZAP 2013 teisel päeval räägitust.
"Eesti ettevõtete keskmine kasumlikkus on hetkel 5-6%. Majanduslanguse sügavaimal hetkel oli see 2%, kõrghetkel enne langust oli 10%," rääkis eile turunduskonverentsil WAZZAP TNS Emori Balti regiooni juht Margo Veskimägi. Küsimusele, kas teie ettevõtete juhid on sellise tulemusega rahul, vastasid osalejad saalist: "Ei!".

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele