• 27.11.13, 09:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ARVAMUS: Venelased, EAS ja Eesti turundus

Kes siis ikkagi vastutab? "Kui klient ostab odavaimat teenust või meeldivat suhet (alati temaga samal arvamusel olevat agentuuri), siis ongi kogu vastutus kliendi peal ja agentuurid on lihtsad alamakstud käsutäitjad," kirjutab Inorek & Grey juhatuse liige Sven Rannaväli.
Kuum reklaamisupp EASis ja Joeli arvamuslugu panid klahve klõbistama. Pean alustuseks mainima, et olen ise 110% turunduse usku. Usun Eesti turunduse taset ja võimekust, seda eriti meie lähiturgudega võrreldes. Turunduse juhtimine võiks kindlasti olla üheks Eesti ekspordiartikliks nii põhja-lõuna kui ka ida-lääne suunal.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 27.08.25, 12:57
OMD otsib uut meediastrateegi-kliendihaldurit
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele