• 27.11.13, 09:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ARVAMUS: Venelased, EAS ja Eesti turundus

Kes siis ikkagi vastutab? "Kui klient ostab odavaimat teenust või meeldivat suhet (alati temaga samal arvamusel olevat agentuuri), siis ongi kogu vastutus kliendi peal ja agentuurid on lihtsad alamakstud käsutäitjad," kirjutab Inorek & Grey juhatuse liige Sven Rannaväli.
Kuum reklaamisupp EASis ja Joeli arvamuslugu panid klahve klõbistama. Pean alustuseks mainima, et olen ise 110% turunduse usku. Usun Eesti turunduse taset ja võimekust, seda eriti meie lähiturgudega võrreldes. Turunduse juhtimine võiks kindlasti olla üheks Eesti ekspordiartikliks nii põhja-lõuna kui ka ida-lääne suunal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele