Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
ARVAMUS: Venelased, EAS ja Eesti turundus
Kes siis ikkagi vastutab? "Kui klient ostab odavaimat teenust või meeldivat suhet (alati temaga samal arvamusel olevat agentuuri), siis ongi kogu vastutus kliendi peal ja agentuurid on lihtsad alamakstud käsutäitjad," kirjutab Inorek & Grey juhatuse liige Sven Rannaväli.
Kuum reklaamisupp EASis ja Joeli arvamuslugu panid klahve klõbistama. Pean alustuseks mainima, et olen ise 110% turunduse usku. Usun Eesti turunduse taset ja võimekust, seda eriti meie lähiturgudega võrreldes. Turunduse juhtimine võiks kindlasti olla üheks Eesti ekspordiartikliks nii põhja-lõuna kui ka ida-lääne suunal.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]