Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
WAZZAP esineja Heidi Reinson: „Inimesed mõtlevad oma tuleviku minast kui võõrast inimesest“
Intervjuu TNS Emori tarbijakäitumise ja neuroturunduse eksperdi Heidi Reinsoniga.
Miks turundajale käitumisökonoomikat vaja on? Mis võiks olla selle praktiline rakendus?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]