13. november 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

WAZZAP esineja Heidi Reinson: „Inimesed mõtlevad oma tuleviku minast kui võõrast inimesest“

Intervjuu TNS Emori tarbijakäitumise ja neuroturunduse eksperdi Heidi Reinsoniga.

Miks turundajale käitumisökonoomikat vaja on? Mis võiks olla selle praktiline rakendus?

Eelkõige on turundajal kasulik teada võimalikult palju inimloomuse ja -käitumise kohta. Paljud turundajad on ju majandustaustaga. Võib-olla see akadeemiline taust tingib, et mõeldakse inimesest kui liiga ratsionaalsest olevusest. Iga turundaja võiks rohkem teada inimese psühholoogiast tervikuna. Samuti kipuvad turundajad vahel unustama, et tavatarbija jaoks ei ole nende toode sama tähtis kui nende endi jaoks.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700