13. november 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kes vastutab juhi arengu eest?

Kelle asi on juhtide kvaliteet ning kuidas hoida ja arendada juhte? Arvamusloo autor on meediaagentuuri MediaComi endine kauaaegne juht Janeck Uibo.

Iga inimese elus on hetki, kus ta juurdleb elus tehtu üle. Kas olen ajanud õiget asja, kas olen unistustest kaugenenud või neile lähenenud, kas olen omadega nö plussis? Mida ma õigupoolest tahan? Sedasorti sisekaemus on kindlasti vajalik ja kasulik. Ilma juurdlemata on tunne nagu algajal jõusaali trennis – tõstad kangi, aga millisele lihasele täpselt harjutus mõjus, seda ei tea. On ainult teadmine, et käed on tõesti väsinud.

Mina olen hetkel pidamas oma karjääripausi, vaheaastat, ning mul on olnud muuhulgas aega ka mõelda. Pika juhtimiskogemusega seoses on mul üks mõte, mida soovin jagada ja see puudutab küsimust – kes vastutab juhtide arengu eest?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700