• 04.11.13, 13:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesmärgiks mõnus töökoht, mitte kasum

Kõikvõimalikus vormis disaini loomisega tegelev ettevõte Velvet OÜ sai alguse ideest grillipeol, kus kolmel mehel tekkis mõte luua endale mõnus töökoht, täna aitavad mehed luua mõnusaid töökohti ka teistel. Lähemalt räägib Velvetist ettevõtte juht Janno Siimar.
"Hakkasime kolmekesi pihta minu ema köögis," meenutab Janno Siimar, kelle sõnul ettevõtte rajamiseks suurt raha ei kulunudki, eesmärgiks oli luua endale mõnus töökoht ja teha ägedaid asju, mitte kiiresti miljonäriks saada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele