• 09.10.13, 11:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kindla peale seks

Vaatasin terve päeva telekat. Kui palju „realistlikke“ stseene elust enesest! Perekond köögis, naeratavad, perekond tänaval, naeratavad, perekond kolmandas kohas. Ikka naeratavad. Hea elu, ilus elu. Aga kus on PÄRIS elu? Kus on suudlevad noored köögis, kirglikud keskealised voodis ja hommikupäikeses sillerdav, paljas, tervisest pakatav higine ihu? Kas reklaamipausid on muutunud liiga konservatiivseks? Eluvõõraks? Arutleb IDEA loovjuht Andres Siem.
Ikka naeratavad. Hea elu, ilus elu. Aga kus on PÄRIS elu? Draama, flirt, õudus, üllatus, viha, hirm, absurd (ok, seda õnneks ikka oli ka), seks … Jah, seks? Kus on suudlevad noored köögis, kirglikud keskealised voodis ja hommikupäikeses sillerdav, paljas, tervisest pakatav higine ihu?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele