• 09.10.13, 11:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kindla peale seks

Vaatasin terve päeva telekat. Kui palju „realistlikke“ stseene elust enesest! Perekond köögis, naeratavad, perekond tänaval, naeratavad, perekond kolmandas kohas. Ikka naeratavad. Hea elu, ilus elu. Aga kus on PÄRIS elu? Kus on suudlevad noored köögis, kirglikud keskealised voodis ja hommikupäikeses sillerdav, paljas, tervisest pakatav higine ihu? Kas reklaamipausid on muutunud liiga konservatiivseks? Eluvõõraks? Arutleb IDEA loovjuht Andres Siem.
Ikka naeratavad. Hea elu, ilus elu. Aga kus on PÄRIS elu? Draama, flirt, õudus, üllatus, viha, hirm, absurd (ok, seda õnneks ikka oli ka), seks … Jah, seks? Kus on suudlevad noored köögis, kirglikud keskealised voodis ja hommikupäikeses sillerdav, paljas, tervisest pakatav higine ihu?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele