Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
2013 suvel oli kuulatavaim Vikerraadio
TNS Emori Raadioauditooriumi uuringu andmetel kuulasid Eesti elanikud suveperioodil raadiot keskmiselt 3 tundi ja 53 minut päevas.
Võrreldes eelmise kevadega kuulati sel aastal raadiot päevas kaheksa minuti võrra rohkem. Eestlased kuulasid raadiot 3 tundi ja 53 minutit ning mitte-eestlased vastavalt 3 tundi ja 51 minutit.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.