30. september 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

INTERVJUU! Müügijuhil on lühiajalised, turundusjuhil pikaajalised eesmärgid

Paljudel B2B firmadel puuduvad turundusjuhid, aga kõikidel on müügijuhid. Nad väidavad, et müük ja turundus on võrdväärsed. Kuidas kommenteerite seda väidet? Loe lühiintervjuud Best B2B konverentsi esineja, Brand Manuali Stockholmi kontori juhataja Göran Crafoordiga.

Göran Crafoord on Brand Manuali Stockholmi kontori juhataja. Best B2B konverentsil 15. oktoobril räägib Göran teenusedisainist B2B-s.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700