• 28.08.13, 16:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

INTERVJUU! Mari-Liis Rüütsalu: “Turundajad peaksid rohkem eksperimenteerima!”

Kuidas teha edukat digitaalkampaaniat? Loe, millised on Mari-Liis Rüütsalu kui kogenud digitaalturundaja soovitused: "Ma olen märganud, et tihti planeeritakse reklaamieelarveid nii, et igale poole jätkuks natukene. Aga arvestada tuleks seda, et kui paned reklaami mitmele peavoolu veebilehele, siis tegelikult su auditoorium suureneb vaid mõne protsendi võrra, samal ajal kui arve on kahekordne."
Milles seisneb sinu töö Delfis?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele