• 15.08.13, 11:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tähendusrikkad brändid Eestis

Mis on ühist Eesti Politseil ja Google’il? Mille poolest on parimad Farmi, Samsung, Kalev, Rakvere ja Maxima? Uuringu Meaningful Brands tulemustest teevad ülevaate Idea Group Eesti juht Eha Talvist ja uuringute juht Mauri Sööt.
Balti riikides on bränd, mis läheb kõige rohkematele inimestele korda, Google. Nii selgus kevadel Eestis, Lätis ja Leedus tehtud Meaningful Brandsi uuringust, mille raames avaldas 14 133 inimest kolmest Balti riigist arvamust selle kohta, mis teeb brändi tähendusrikkaks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele