Alates 17. juunist juhib Meremuuseumi turundusmeeskonda Mai Vahtrik, senine turundusjuht Triin Visnapuu-Sepp jääb mõneks ajaks koju ootama ja kasvatama üht tulevast muuseumisõpra.
Triin Visnapuu-Sepp on teinud Meremuuseumi turunduse juhtimisel head tööd, mis on viinud selleni, et Eesti Meremuuseum koos näitustega Lennusadamas, Paksus Margareetas ja Suurel Tõllul on Eesti kõige külastatavam muuseum. Lennusadam tegi turunduskonverentsi Password 2013 auhinnagalal puhta töö, võites Aasta Turundustegu 2012 Grand Prix, Aasta Turundustegu 2012 avaliku sektori kategooria ja tiitli Aasta Turundustiim 2012.
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.