• 12.06.13, 15:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ära kasuta raadioreklaamis näägutavat naist!

Taevas Ogilvy loovjuht Lauri Tikerpe soovitab: Räägi raadioreklaamis inimestega nende endi keeles, räägi nagu sõbraga. Müügisõnum, kui selle ilmtingimata lisada soovid, loe sisse eraldi voiceoveriga. Esimese 5 sekundi jooksul peaks reklaam olema tähtis, hirmus või huvitav. Loe kokkuvõtet 11. juunil toimunud Best Practice seminarist „Kuidas raadioreklaami abil rohkem müüa“.
Radio Advertising Bureau Insight Manager Michael Tull (UK):

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele