Autor: Silja Oja • 12. juuni 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ära kasuta raadioreklaamis näägutavat naist!

Taevas Ogilvy loovjuht Lauri Tikerpe soovitab: Räägi raadioreklaamis inimestega nende endi keeles, räägi nagu sõbraga. Müügisõnum, kui selle ilmtingimata lisada soovid, loe sisse eraldi voiceoveriga. Esimese 5 sekundi jooksul peaks reklaam olema tähtis, hirmus või huvitav. Loe kokkuvõtet 11. juunil toimunud Best Practice seminarist „Kuidas raadioreklaami abil rohkem müüa“.

Radio Advertising Bureau Insight Manager Michael Tull (UK):

Raadioreklaami puhul kõige tähtsam järjepidevus – sama muusika, sama hääl, sama kõll! Seo omavahel raadio- ja telereklaam, et kuulajal tekiks tuttav tunne. 

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700