Eesti internetikaubanduse suurem potentsiaal seisab nö tammi taga ja ootab, et netipoed pakuksid paremat ostlemiskogemust. Sarnase internetilevikuga riikidel on võrreldes Eestiga netikaubanduse osakaal kordi suurem.
Eestis kasutab internetti 78% elanikest (794 000 in), internetipanka regulaarselt 68% elanikest ja interneti teel ostmist on katsetanud 62% elanikest. Samas uuringust selgub, et sel aastal ulatub internetikaubanduse käive Eestis prognoositavalt vaid 2,2%-ni (107 milj €) kogu jaekaubanduse oodatavast käibest (4770 milj €). Siin on selgelt näha, et võrreldes interneti kasutusharjumusega on internetis tehtud kulutuste osakaal ebaproportsionaalselt madal.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.