Autor: Silja Oja • 6. juuni 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti internetikaubanduse potentsiaal seisab tammi taga

Eesti internetikaubanduse suurem potentsiaal seisab nö tammi taga ja ootab, et netipoed pakuksid paremat ostlemiskogemust. Sarnase internetilevikuga riikidel on võrreldes Eestiga netikaubanduse osakaal kordi suurem.

Eestis kasutab internetti 78% elanikest (794 000 in), internetipanka regulaarselt 68% elanikest ja interneti teel ostmist on katsetanud 62% elanikest. Samas uuringust selgub, et  sel aastal ulatub internetikaubanduse käive Eestis prognoositavalt vaid 2,2%-ni (107 milj €) kogu jaekaubanduse oodatavast käibest (4770 milj €). Siin on selgelt näha, et võrreldes interneti kasutusharjumusega on internetis tehtud kulutuste osakaal ebaproportsionaalselt madal.

Eesti internetikaubanduse suurem potentsiaal seisab nö tammi taga ja ootab, et netipoed pakuksid paremat ostlemiskogemust kui kaubanduskeskused ja väikepoed. Sarnase internetilevikuga riikidel on võrreldes Eestiga netikaubanduse osakaal kordi suurem, nt Inglismaal 13%, Saksamaal 10%, Taanis 9%, Rootsis 8%.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700