Autor: Silja Oja • 28. mai 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Case study: Eesti Meelelahutusauhindade Gala 2013

Eesti mahukaim ja suurima lugejaskonnaga meelelahutusajakiri Kroonika+Nädal korraldas sel aastal esmakordselt Eesti Meelelahutusauhindade gala. Sellest, kuidas see sündmus turundatud ja korraldatud sai, räägivad Kroonika turundusjuht Merily Pihelbu ja reklaamiagentuuri Creatum tegevjuht Moonika Kiop.

Millest jutt?

Eesti mahukaim ja suurima lugejaskonnaga meelelahutusajakiri Kroonika+Nädal korraldas sel aastal esmakordselt Eesti Meelelahutusauhindade gala, mis sai inspiratsiooni kunagisest teleajakirja Nädal lemmikute valimisest. Glamuurne punase vaiba üritus, kus oli kohal kogu Eesti meelelahutusringkondade koorekiht, toimus 9. mail Kadriorus Klinkberg Venue’s. Šampanja voolas ojadena, kaaviar lendles taldrikutel, punane vaip sai muhklikuks tallutud ning mis kõige olulisem - välja anti 13 eriilmelist preemiat aasta armastatuimatele tele-, raadio- ja meelelahutusvaldkonna tegijatele. Eesti Meelelahutaja 2013 tiitlit kannab nüüd uhkusega Evelin Võigemast.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700