• 28.05.13, 16:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Eesti Meelelahutusauhindade Gala 2013

Eesti mahukaim ja suurima lugejaskonnaga meelelahutusajakiri Kroonika+Nädal korraldas sel aastal esmakordselt Eesti Meelelahutusauhindade gala. Sellest, kuidas see sündmus turundatud ja korraldatud sai, räägivad Kroonika turundusjuht Merily Pihelbu ja reklaamiagentuuri Creatum tegevjuht Moonika Kiop.
Millest jutt?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele