Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Case study: Eesti Meelelahutusauhindade Gala 2013
Eesti mahukaim ja suurima lugejaskonnaga meelelahutusajakiri Kroonika+Nädal korraldas sel aastal esmakordselt Eesti Meelelahutusauhindade gala. Sellest, kuidas see sündmus turundatud ja korraldatud sai, räägivad Kroonika turundusjuht Merily Pihelbu ja reklaamiagentuuri Creatum tegevjuht Moonika Kiop.
Millest jutt?
Eesti mahukaim ja suurima lugejaskonnaga meelelahutusajakiri Kroonika+Nädal korraldas sel aastal esmakordselt Eesti Meelelahutusauhindade gala, mis sai inspiratsiooni kunagisest teleajakirja Nädal lemmikute valimisest. Glamuurne punase vaiba üritus, kus oli kohal kogu Eesti meelelahutusringkondade koorekiht, toimus 9. mail Kadriorus Klinkberg Venue’s. Šampanja voolas ojadena, kaaviar lendles taldrikutel, punane vaip sai muhklikuks tallutud ning mis kõige olulisem - välja anti 13 eriilmelist preemiat aasta armastatuimatele tele-, raadio- ja meelelahutusvaldkonna tegijatele. Eesti Meelelahutaja 2013 tiitlit kannab nüüd uhkusega Evelin Võigemast.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.