Läti turg väärtustab brände, mis aitavad säästa aega ja muuta elu lihtsamaks

Idea Groupi uuringute juhi Mauri Sööti sõnul hoolivad Läti tarbijad tõeliselt vaid igast neljandast tuntud brändist. „Uuringust ilmnes, et Lätis ja ka teistes Balti riikides läheb inimestele korda vaid 26% nimekate brändide kadumine turult, ülejäänud brändidest on inimestel suhteliselt ükskõik,“ ütles Mauri Sööt.

Idea Groupi uuringute juhi Mauri Sööti sõnul hoolivad Läti tarbijad tõeliselt vaid igast neljandast tuntud brändist. „Uuringust ilmnes, et Lätis ja ka teistes Balti riikides läheb inimestele korda vaid 26% nimekate brändide kadumine turult, ülejäänud brändidest on inimestel

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

AATRIUM SISUSTUSKAUBAMAJA otsib DIGITURUNDUSE SPETSIALISTI

Aatrium Sisustuskaubamaja AS

24. veebruar 2019

EESTI TEADUSAGENTUUR otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Eesti Teadusagentuur

03. märts 2019

KIVILAINE otsib TURUNDUSKOORDINAATORIT

Kivilaine OÜ

28. veebruar 2019