Idea Groupi uuringute juhi Mauri Sööti sõnul hoolivad Läti tarbijad tõeliselt vaid igast neljandast tuntud brändist. „Uuringust ilmnes, et Lätis ja ka teistes Balti riikides läheb inimestele korda vaid 26% nimekate brändide kadumine turult, ülejäänud brändidest on inimestel suhteliselt ükskõik,“ ütles Mauri Sööt.
Idea Groupi uuringute juhi Mauri Sööti sõnul hoolivad Läti tarbijad tõeliselt vaid igast neljandast tuntud brändist. „Uuringust ilmnes, et Lätis ja ka teistes Balti riikides läheb inimestele korda vaid 26% nimekate brändide kadumine turult, ülejäänud brändidest on inimestel suhteliselt ükskõik,“ sõnas Mauri Sööt. Läti turu tulemusi kommenteerides lisas ta, et suurepärane toode või teenus on lätlaste jaoks küll vajalik ja oluline, ent see ei ole veel siiski piisav tingimus selleks, et bränd oleks inimese jaoks tõeliselt tähendusrikas või tekitaks kiindumust.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.