22 mai 2013
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Läti turg väärtustab brände, mis aitavad säästa aega ja muuta elu lihtsamaks

Idea Groupi uuringute juhi Mauri Sööti sõnul hoolivad Läti tarbijad tõeliselt vaid igast neljandast tuntud brändist. „Uuringust ilmnes, et Lätis ja ka teistes Balti riikides läheb inimestele korda vaid 26% nimekate brändide kadumine turult, ülejäänud brändidest on inimestel suhteliselt ükskõik,“ ütles Mauri Sööt.

Idea Groupi uuringute juhi Mauri Sööti sõnul hoolivad Läti tarbijad tõeliselt vaid igast neljandast tuntud brändist. „Uuringust ilmnes, et Lätis ja ka teistes Balti riikides läheb inimestele korda vaid 26% nimekate brändide kadumine turult, ülejäänud brändidest on inimestel suhteliselt ükskõik,“ sõnas Mauri Sööt. Läti turu tulemusi kommenteerides lisas ta, et suurepärane toode või teenus on lätlaste jaoks küll vajalik ja oluline, ent see ei ole veel siiski piisav tingimus selleks, et bränd oleks inimese jaoks tõeliselt tähendusrikas või tekitaks kiindumust.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831marianne@bestmarketing.ee
    Kristi Remmik
    Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988kristi@bestmarketing.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee