22 mai 2013
Uudised
Ainult tellijale

Läti turg väärtustab brände, mis aitavad säästa aega ja muuta elu lihtsamaks

Idea Groupi uuringute juhi Mauri Sööti sõnul hoolivad Läti tarbijad tõeliselt vaid igast neljandast tuntud brändist. „Uuringust ilmnes, et Lätis ja ka teistes Balti riikides läheb inimestele korda vaid 26% nimekate brändide kadumine turult, ülejäänud brändidest on inimestel suhteliselt ükskõik,“ ütles Mauri Sööt.

Idea Groupi uuringute juhi Mauri Sööti sõnul hoolivad Läti tarbijad tõeliselt vaid igast neljandast tuntud brändist. „Uuringust ilmnes, et Lätis ja ka teistes Balti riikides läheb inimestele korda vaid 26% nimekate brändide kadumine turult, ülejäänud brändidest on inimestel suhteliselt ükskõik,“ sõnas Mauri Sööt. Läti turu tulemusi kommenteerides lisas ta, et suurepärane toode või teenus on lätlaste jaoks küll vajalik ja oluline, ent see ei ole veel siiski piisav tingimus selleks, et bränd oleks inimese jaoks tõeliselt tähendusrikas või tekitaks kiindumust.

Vormista tellimus kohe ja saad ligipääsu:
  • kõigile võtmega lugudele;
  • edukate kampaaniate case-study’dele;
  • raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele;
  • turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele;
  • bestmarketing.ee arhiivile.
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700