Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Andris Rubins: Läti ettevõtjad ja tarbijad on muutunud enesekindlamateks
Läti on praegu kõige kiiremini kasvav majandus terves Euroopa Liidus. Vaata, millised on Läti armastatuimad brändid ja loe intervjuud Läti enim auhinnatud agentuuri DDB Latvia juhi Andris Rubinsiga.
Mis on praegusel hetkel tähtsaimad turunduse trendid Lätis?
Järjest kasvava tähtsusega on content marketing ehk sisuturundus. Selle hulka loen näiteks äppe, sündmuseid, konverentse – kõike sellist, mis lisab väärtust. Üksnes reklaam ei anna tarbijale mingit väärtust, see ainult informeerib. Nüüd paistab, et Läti ettevõtted on valmis investeerima ka lisaväärtust pakkuvasse content marketingi. Ka sotsiaalmeedias sisu pakkumine on tõusev trend. „Laigi ja jaga“ tüüpi kampaaniad hakkavad moest ära minema.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.