Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Andris Rubins: Läti ettevõtjad ja tarbijad on muutunud enesekindlamateks
Läti on praegu kõige kiiremini kasvav majandus terves Euroopa Liidus. Vaata, millised on Läti armastatuimad brändid ja loe intervjuud Läti enim auhinnatud agentuuri DDB Latvia juhi Andris Rubinsiga.
Mis on praegusel hetkel tähtsaimad turunduse trendid Lätis?
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.