Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Raadioreklaami osakaal meediakulutustes on kasvamas
Masu-eelset reklaamimahtu pole veel saavutatud. Populaarseid podcaste kuulab üle 50 000 inimese. Küsimustele vastavad Taevaraadio AS (Sky Plus, Russkoe Radio, Retro FM jt) juht Ilmar Kompus ja Trio LSL (Raadio Kuku, Raadio Elmar, Raadio Uuno jt) juht Priit Jõgi.
Küsimustele vastavad Taevaraadio AS (Sky Plus, Russkoe Radio, Retro FM jt) juht Ilmar Kompus ja Trio LSL (Raadio Kuku, Raadio Elmar, Raadio Uuno jt) juht Priit Jõgi.
Kuidas raadioreklaami äril 2013.a läheb? Kas ollakse masust taastunud?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.