• 07.05.13, 13:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Raadioreklaami osakaal meediakulutustes on kasvamas

Masu-eelset reklaamimahtu pole veel saavutatud. Populaarseid podcaste kuulab üle 50 000 inimese. Küsimustele vastavad Taevaraadio AS (Sky Plus, Russkoe Radio, Retro FM jt) juht Ilmar Kompus ja Trio LSL (Raadio Kuku, Raadio Elmar, Raadio Uuno jt) juht Priit Jõgi.
Küsimustele vastavad Taevaraadio AS (Sky Plus, Russkoe Radio, Retro FM jt) juht Ilmar Kompus ja Trio LSL (Raadio Kuku, Raadio Elmar, Raadio Uuno jt) juht Priit Jõgi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele