• 03.04.13, 14:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuldmuna konkursile esitati 583 tööd

Loovkommunikatsiooni konkursile Kuldmuna 2013 esitati kokku 583 tööd reklaami-, meedia-, digitaalse reklaami-, suhtekorralduse-  ja üritusturunduse agentuuridelt. Parimatest parimad pärjatakse munadega „Kuldmuna 2013“ galal 15. aprillil Tallinna Draamateatris. Auhinnatseremooniale on võimalus veel pileteid osta.
Tele- ja kinoreklaami kategoorias laekus 130 tööd, välireklaamis 50, trükireklaamis 49, raadioreklaamis 25, digitaalses reklaamis 86 ning otseturunduses 12.  Lisaks esitati kampaaniate kategoorias 39, disaini vallas 108, ambient kategoorias 22, suhtekorraldusalal 11, meedia suunal 15 ning üritusturunduse kategoorias 36 tööd. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 17:48
POS tooted ja stendid muudavad ettevõtte nähtavaks
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele