Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuldmuna konkursile esitati 583 tööd
Loovkommunikatsiooni konkursile Kuldmuna 2013 esitati kokku 583 tööd reklaami-, meedia-, digitaalse reklaami-, suhtekorralduse- ja üritusturunduse agentuuridelt. Parimatest parimad pärjatakse munadega „Kuldmuna 2013“ galal 15. aprillil Tallinna Draamateatris. Auhinnatseremooniale on võimalus veel pileteid osta.
Tele- ja kinoreklaami kategoorias laekus 130 tööd, välireklaamis 50, trükireklaamis 49, raadioreklaamis 25, digitaalses reklaamis 86 ning otseturunduses 12. Lisaks esitati kampaaniate kategoorias 39, disaini vallas 108, ambient kategoorias 22, suhtekorraldusalal 11, meedia suunal 15 ning üritusturunduse kategoorias 36 tööd.
„Rõõm on tõdeda, et konkursile laekus väärikas hulk töid, millest žüriil on võimalus silmapaistvamad esile tuua ja vääriliselt auhinnata. Vaadates tagasi eelmisele aastale, võib sellise tööde hulga üle tõsiselt rõõmu tunda,“ ütles Eesti Reklaamiagentuuride Liidu esindaja Jana Koppel.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.