JOIK turundus- ja ekspordijuht Kadri Mäesalu: "Ettevalmistus Jaapani turule sisenemiseks algas juba 2012. aasta suvel, kui Jaapanist pöördus meie poole Plaza kaubamajade keti esindaja. Algsest kontaktist esimese kaubaaluse väljasaatmiseni läks 8 kuud ja müük algab Jaapanis aprillis. Alustame esialgu viies suuremas Plaza kaubamajas. Kokku on neil poode üle Jaapani 70."
Firma asutaja ja juhatuse liige Eva-Maria Õunapuu sõnul on Jaapani turg suure potentsiaaliga, aga sinna sisenemine äärmiselt keeruline: "Jaapani turul on kõige olulisemad kaks aspekti - et tootes oleks nende jaoks midagi uudset ning et kvaliteet oleks tipptasemel. Neile meeldis meie toodete moodne ja lihtne disain, mis erines teistest loodustoodetest. Samuti meie põhjamaisus ja keskonnasõbralikkus ning et tooted valmivad Eestis käsitööna. Kvaliteedikontrolliks aga ei piisa Jaapanis EL-is tunnustatud toodete ohuhinnangutest, vaid kõik turule sisenevad kosmeetikatooted testitakse omakorda nende laborites, et kindlustada tarbijani jõudva kauba kvaliteet ja ohutus."