• 27.03.13, 16:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elisa tuli välja uue reklaamikeelega

Käesolevast aastast on Elisa ärikliendi kommunikatsiooni keskmes sõnum “Elulised ärilahendused”, mille eesmärgiks on juhtida tähelepanu ärikliendi teenuste oluliselt laienenud valikule. Kontseptsioon on loodud ideele, et Elisa teenuseid kasutades saad ühendada oma äri ja eraelu. Lähemalt kirjutab Elisa ärikliendiüksuse turundusjuht Siiri Viinapuu.
Aasta jooksul on Elisa ärikliendiüksus saavutanud olulise läbimurde mobiilsideturul, seda eelkõige suuräriklientide ja avaliku sektori osas. Käesoleval aastal on Elisal senisest enam fookuses keskmise suurusega ettevõtted ja väikeettevõtted. Lähtuvalt laienemise plaanidest ja klientide uuenenud vajadustest, tõi Elisa turule ka uue ärikliendi reklaamikeele.    

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele