Idea Havas Media Strateegiadirektor Kätrin Maidla kirjutab Starmani näite põhjal meedia- ja loovagentuuri integratsioonist. Starmani uue teenuse STARbox lansseerimine tõi meediaagentuurile Idea Havas Media Aasta Meediategu 2012 Grand Prix.
Majandus näitab küll kasvamise märke, kuid turunduseelarvetes ilmselt veel lähiajal suuremaid kasve loota pole. See tähendab, et kampaaniaid tuleb teha efektiivsemalt. Siin tuleb ühe lihtsaima viisina mängu loov- ja meediaagentuuri tihendatud koostöö ja kampaania loovlahenduse integreerimine erinevate meediatüüpide vahel. Nii anname oma klientidele nõu kujunduste optimeerimisel, räägime lisaks telekanalite splitile kaasa klipi pikkuste optimeerimisel ning meedia kontekstist lähtuvate loovlahenduste valmimisel.
Seotud lood
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“