22. märts 2013
Ainult tellijatele

Case study: Starmani STARbox lansseerimine

Idea Havas Media Strateegiadirektor Kätrin Maidla kirjutab Starmani näite põhjal meedia- ja loovagentuuri integratsioonist. Starmani uue teenuse STARbox lansseerimine tõi meediaagentuurile Idea Havas Media Aasta Meediategu 2012 Grand Prix.

Majandus näitab küll kasvamise märke, kuid turunduseelarvetes ilmselt veel lähiajal suuremaid kasve loota pole. See tähendab, et kampaaniaid tuleb teha efektiivsemalt. Siin tuleb ühe lihtsaima viisina mängu loov- ja meediaagentuuri tihendatud koostöö ja kampaania loovlahenduse integreerimine erinevate meediatüüpide vahel. Nii anname oma klientidele nõu kujunduste optimeerimisel, räägime lisaks telekanalite splitile kaasa klipi pikkuste optimeerimisel ning meedia kontekstist lähtuvate loovlahenduste valmimisel.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700