Kampaania projektijuht Lauri Toomsalu AS-st EMT kirjutab „Äppmiljonäri“ edu tagamaadest. EMT "Äppmiljonär" jõudis ka Aasta Turundustegu 2012 finaali.
Mobiilirakenduste ehk äppide valdkond on järjest populaarsemaks muutunud ning äpid on nutitelefonide lahutamatuks osaks saanud. Äppe on rakenduste poodides kokku üle 1,6 miljoni ning nendes orienteeruda on üpris raske. Veel raskem on seal aga headel äppidel kaardile pääseda. On vaja erilist ideed, suurepärast turundust ja maailmatasemel teostust – selles peitubki edu võti. Vähemalt 100 äppi teeb täpselt ühesugust asja, ainuke vahe on selles, et osa neist teeb seda loogilisemalt, lihtsamalt ja mugavamalt. Need rakendused ongi igaüks edukamad kui kõik teised kokku. Jällegi – teostus on oluline!
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.