21. märts 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Case study: EMT kampaania „Äppmiljonär“

Kampaania projektijuht Lauri Toomsalu AS-st EMT kirjutab „Äppmiljonäri“ edu tagamaadest. EMT "Äppmiljonär" jõudis ka Aasta Turundustegu 2012 finaali.

Mobiilirakenduste ehk äppide valdkond on järjest populaarsemaks muutunud ning äpid on nutitelefonide lahutamatuks osaks saanud. Äppe on rakenduste poodides kokku üle 1,6 miljoni ning nendes orienteeruda on üpris raske. Veel raskem on seal aga headel äppidel kaardile pääseda. On vaja erilist ideed, suurepärast turundust ja maailmatasemel teostust – selles peitubki edu võti. Vähemalt 100 äppi teeb täpselt ühesugust asja, ainuke vahe on selles, et osa neist teeb seda loogilisemalt, lihtsamalt ja mugavamalt. Need rakendused ongi igaüks edukamad kui kõik teised kokku. Jällegi – teostus on oluline!

Äppide maailma tutvustamiseks ja populariseerimiseks korraldas EMT 28. augustist 31. oktoobrini 2012 kampaania „Äppmiljonär“.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700