Ainult tellijatele
21. märts 2013
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Case study: EMT kampaania „Äppmiljonär“

Kampaania projektijuht Lauri Toomsalu AS-st EMT kirjutab „Äppmiljonäri“ edu tagamaadest. EMT "Äppmiljonär" jõudis ka Aasta Turundustegu 2012 finaali.

Mobiilirakenduste ehk äppide valdkond on järjest populaarsemaks muutunud ning äpid on nutitelefonide lahutamatuks osaks saanud. Äppe on rakenduste poodides kokku üle 1,6 miljoni ning nendes orienteeruda on üpris raske. Veel raskem on seal aga headel äppidel kaardile pääseda. On vaja erilist ideed, suurepärast turundust ja maailmatasemel teostust – selles peitubki edu võti. Vähemalt 100 äppi teeb täpselt ühesugust asja, ainuke vahe on selles, et osa neist teeb seda loogilisemalt, lihtsamalt ja mugavamalt. Need rakendused ongi igaüks edukamad kui kõik teised kokku. Jällegi – teostus on oluline!

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700