21. märts 2013
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Case study: EMT kampaania „Äppmiljonär“

Kampaania projektijuht Lauri Toomsalu AS-st EMT kirjutab „Äppmiljonäri“ edu tagamaadest. EMT "Äppmiljonär" jõudis ka Aasta Turundustegu 2012 finaali.

Mobiilirakenduste ehk äppide valdkond on järjest populaarsemaks muutunud ning äpid on nutitelefonide lahutamatuks osaks saanud. Äppe on rakenduste poodides kokku üle 1,6 miljoni ning nendes orienteeruda on üpris raske. Veel raskem on seal aga headel äppidel kaardile pääseda. On vaja erilist ideed, suurepärast turundust ja maailmatasemel teostust – selles peitubki edu võti. Vähemalt 100 äppi teeb täpselt ühesugust asja, ainuke vahe on selles, et osa neist teeb seda loogilisemalt, lihtsamalt ja mugavamalt. Need rakendused ongi igaüks edukamad kui kõik teised kokku. Jällegi – teostus on oluline!

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com