• 04.03.13, 14:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mustpeade maja kutsub turundajaid külla

Mustpeade maja kolmest eri hoonest koosnevas kompleksis on neli suurt saali, mis mahutavad 100 kuni 300 inimest. Milliseid võimalusi Mustpeade maja oma suuremate ja väiksemate saalide ning kambrite näol pakub, saab näha kohapeal 12. märtsil kell 12.00. Eelregistreerimine kuni 8. märtsini!
Mustpeade maja pole mitte pelgalt ruumid ja kontserdipaik, vaid eelkõige rahvusvahelise tähtsusega kultuurimälestis, arhitektuuripärl ning ainulaadne renessanss-stiilis hoone kogu Põhja-Euroopas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele