Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Turundustegu 2012 tiitli pärast hakkab võistlema 20 tööd
Aasta Turundustegu 2012 konkursile laekus tänavu 20 tööd, mille hulgast žürii valib 1. märtsil välja finalistid. Ettekandeid näeb 13. märtsil turunduskonverentsil Password, kus selgub ka Grand Prix võitja. Vaata, kes konkursil kandideerivad!
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.