Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Turundustegu 2012 tiitli pärast hakkab võistlema 20 tööd
Aasta Turundustegu 2012 konkursile laekus tänavu 20 tööd, mille hulgast žürii valib 1. märtsil välja finalistid. Ettekandeid näeb 13. märtsil turunduskonverentsil Password, kus selgub ka Grand Prix võitja. Vaata, kes konkursil kandideerivad!
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.