• 15.02.13, 13:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundustegu 2012 tiitli pärast hakkab võistlema 20 tööd

Aasta Turundustegu 2012 konkursile laekus tänavu 20 tööd, mille hulgast žürii valib 1. märtsil välja finalistid. Ettekandeid näeb 13. märtsil turunduskonverentsil Password, kus selgub ka Grand Prix võitja.  Vaata, kes konkursil kandideerivad!
Aasta Turundustegu 2012 tiitli pärast hakkavad võistlema (tähestiku järjekorras):

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele