Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Turundustegu 2012 tiitli pärast hakkab võistlema 20 tööd
Aasta Turundustegu 2012 konkursile laekus tänavu 20 tööd, mille hulgast žürii valib 1. märtsil välja finalistid. Ettekandeid näeb 13. märtsil turunduskonverentsil Password, kus selgub ka Grand Prix võitja. Vaata, kes konkursil kandideerivad!
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.