Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Toimus oluline muudatus otsinguturunduse vallas
Selle nädala kolmapäeval tuli Google välja uue tootega, mil nimeks Enhanced campaign ehk "täiustatud kampaania". Lähemalt kirjutab MediaComi Google'i spetsialist Liisa Ruusamägi.
Tänapäeval tuleb kasutusele järjest enam erinevaid nutiseadmeid: tahvelarvutid, telefonid, fotokaamerad, televiisorid jne. Seda keerukamaks läheb aga turundaja elu, püüdes tabada oma reklaamidega õiget konteksti.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.