Autor: Silja Oja • 8. veebruar 2013
Ainult tellijatele

Toimus oluline muudatus otsinguturunduse vallas 

Selle nädala kolmapäeval tuli Google välja uue tootega, mil nimeks Enhanced campaign ehk "täiustatud kampaania". Lähemalt kirjutab MediaComi Google'i spetsialist Liisa Ruusamägi.

Tänapäeval tuleb kasutusele järjest enam erinevaid nutiseadmeid: tahvelarvutid, telefonid, fotokaamerad, televiisorid jne. Seda keerukamaks läheb aga turundaja elu, püüdes tabada oma reklaamidega õiget konteksti.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700