• 08.02.13, 11:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Toimus oluline muudatus otsinguturunduse vallas 

Selle nädala kolmapäeval tuli Google välja uue tootega, mil nimeks Enhanced campaign ehk "täiustatud kampaania". Lähemalt kirjutab MediaComi Google'i spetsialist Liisa Ruusamägi.
Tänapäeval tuleb kasutusele järjest enam erinevaid nutiseadmeid: tahvelarvutid, telefonid, fotokaamerad, televiisorid jne. Seda keerukamaks läheb aga turundaja elu, püüdes tabada oma reklaamidega õiget konteksti.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 12.09.25, 14:18
ERSO otsib maine- ja kommunikatsioonijuhti
Kandideerima ootame kuni 20. septembrini

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele