21. jaanuar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Cherry veebilehte külastab päevas rohkem inimesi kui Viru Keskust

Intrevjuu Cherry Media asutaja ja tegevjuhi Priit Tompi ning ärijuhi Martin Kõivaga.

Mis äris Cherry täna on? On see kaubandus või midagi muud?

Priit: See on väga hea küsimus, eriti praegusel ajahetkel. Cherry sai tegelikult alguse päevapakkumiste turult, põhimõtteliselt Grouponi kloonina. Kuna Baltikumis puuduvad Amazon, eBay, Best Buy jms, siis meie äri on selle 2,5 aasta jooksul transformeerunud hübriidiks, mis koosneb ühelt poolt nö vanast heast Cherryst, kus on päevapakkumised, aga teiselt poolt on see nagu tükike Amazoni ja BestBuy’d ning - ma ei tahaks seda küll öelda - ka nagu tükike TopShopi. Otsapidi oleme juba ka online reisiagentuur. Cherry ongi hübriid mitmest asjast ja me oleme ka ise praegu pikemaajalist visiooni paika panemas, kuhu jõuda tahame.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700