Renoveeritud Tallinna Bussijaama pidulik avamine oli kohaliku transpordi kontekstis möödunud aasta suursündmus. SEBE turunduslikud pingutused on vilja kandmas. Lähemalt räägib brändingagentuuri Identity juht Ants Lusti.
Möödunud aasta lõpus toimus renoveeritud Tallinna Bussijaama pidulik avamine, mis oli kohaliku transpordi kontekstis kindlasti suursündmus. Avamisel figureeris ka majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts. Rongiliikluse helde toetajana jagas ta nüüd kiitust Mootor Grupile, tõstes eriti esile ettevõtte võimekust ilma riigi toeta õiget asja ajada. Kui toimunut lähemalt silmitseda ja mullu tehtust tervikpilti kokku lappida, siis selgub, et see jutt polnud asjata.
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.