16. jaanuar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Identity usub bussitransporti, mis katab kogu Eesti

Renoveeritud Tallinna Bussijaama pidulik avamine oli kohaliku transpordi kontekstis möödunud aasta suursündmus. SEBE turunduslikud pingutused on vilja kandmas. Lähemalt räägib brändingagentuuri Identity juht Ants Lusti.

Möödunud aasta lõpus toimus renoveeritud Tallinna Bussijaama pidulik avamine, mis oli kohaliku transpordi kontekstis kindlasti suursündmus. Avamisel figureeris ka majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts. Rongiliikluse helde toetajana jagas ta nüüd kiitust Mootor Grupile, tõstes eriti esile ettevõtte võimekust ilma riigi toeta õiget asja ajada. Kui toimunut lähemalt silmitseda ja mullu tehtust tervikpilti kokku lappida, siis selgub, et see jutt polnud asjata.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700