• 19.11.12, 11:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vaid iga kaheksanda brändi kadumine läheb inimestele korda

Rahvusvahelise kommunikatsioonikontserni Havas Media uuringust Meaningful Brands ilmneb, et Euroopas on vaid 12% üldtuntud brände, mille kadumine läheks tarbijatele tegelikult korda. Rimi Eesti jaekaubanduskonverentsil esinedes tõdes Big Idea Grupi Eesti juht Eha Talvist, et suur osa brände on küll kõrge tuntusega, kuid nende emotsionaalne side tarbijatega on nõrk.  
Rimi Eesti jaekaubanduskonverentsil esinedes tõdes Big Idea Grupi Eesti juht Eha Talvist, et suur osa brände on küll kõrge tuntusega, kuid nende emotsionaalne side tarbijatega on nõrk. „See tähendab brändiomanikule reaalset ohtu, et kliendid keeravad neile selja niipea kui bränd kaotab hinnaeelise või nende reklaami- ja kommunikatsiooniaktiivsus langeb,“ selgitas Talvist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele