Rimi Eesti jaekaubanduskonverentsil esinedes tõdes Big Idea Grupi Eesti juht Eha Talvist, et suur osa brände on küll kõrge tuntusega, kuid nende emotsionaalne side tarbijatega on nõrk. „See tähendab brändiomanikule reaalset ohtu, et kliendid keeravad neile selja niipea kui bränd kaotab hinnaeelise või nende reklaami- ja kommunikatsiooniaktiivsus langeb,“ selgitas Talvist.
Havas Media poolt Euroopas ja Ameerikas läbiviidud MeaningfulBrands uuringust ilmneb selge seos brändi tähendusrikkuse ning kõrgema soovitus- ja kiindumusindeksi vahel. Kõrgema tähendusrikkuse indeksiga brändidel on tarbijaga selgelt tugevam side ning neid brände ka soovitatakse rohkem. „Havasi uuring toob esile, et pelgalt tuntud kaubamärk, massiivne reklaamikampaania või lahe logo ei ole need põhjused, mis brändi tarbijale oluliseks muudavad," sõnab Talvist.