Ainult tellijatele
19. november 2012
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas eristumine võimaldab kliente juurde saada?

Eristumine meelitab kliendilt raha välja. Kuidas vastandamine kasuks keerata? Oma kogemustest räägivad kliendisuhete valdkonna koolitaja Indrek Saul, Elisa turundusjuht Karin Kanepi ning Prisma turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas.

Häid tulemusi saavutavad teistest eristuvad ettevõtted, ütleb kliendisuhete valdkonna koolitaja Indrek Saul. Ettevõtete hinnangul on eristumine tänapäeval ülioluline.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700