• 19.11.12, 11:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas eristumine võimaldab kliente juurde saada?

Eristumine meelitab kliendilt raha välja. Kuidas vastandamine kasuks keerata? Oma kogemustest räägivad kliendisuhete valdkonna koolitaja Indrek Saul, Elisa turundusjuht Karin Kanepi ning Prisma turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas.
Häid tulemusi saavutavad teistest eristuvad ettevõtted, ütleb kliendisuhete valdkonna koolitaja Indrek Saul. Ettevõtete hinnangul on eristumine tänapäeval ülioluline.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele