Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuidas eristumine võimaldab kliente juurde saada?
Eristumine meelitab kliendilt raha välja. Kuidas vastandamine kasuks keerata? Oma kogemustest räägivad kliendisuhete valdkonna koolitaja Indrek Saul, Elisa turundusjuht Karin Kanepi ning Prisma turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas.
Häid tulemusi saavutavad teistest eristuvad ettevõtted, ütleb kliendisuhete valdkonna koolitaja Indrek Saul. Ettevõtete hinnangul on eristumine tänapäeval ülioluline.
"Sinu äri on konkurendil sihikul ja sa pead kliendile andma hea põhjuse, miks ta peaks sind valima," selgitas Saul Best Marketingi ärilt-ärile turundamise konverentsil BEST B2B 2012.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.