• 09.11.12, 11:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case Study: Simpel Talk Show ehk kuvandiväärtuse konverteerimine rahaks

Reklaamiagentuuri Optimist strateeg Magnus Lužkov räägib, kuidas kuvandist on kasu ka hinnatundlike teenuste puhul.
2011. aasta suvel startis Simpel Talk Show – kallipoolse kuvandiga kõnekaardi uus kommunikatsioonikontseptsioon. Skeptikute kord oli küsida, kas kõnekaardi puhul on kuvandil üldse mingil tähtsust või tehakse kõik otsused ainult lähtuvalt hinnast. Järgnev case study näitab seda, et kuvandist on kasu ka hinnatundlike teenuste puhul, aga ainult juhul, kui seda õigesti ära kasutada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele