Reklaamiagentuuri Optimist strateeg Magnus Lužkov räägib, kuidas kuvandist on kasu ka hinnatundlike teenuste puhul.
2011. aasta suvel startis Simpel Talk Show – kallipoolse kuvandiga kõnekaardi uus kommunikatsioonikontseptsioon. Skeptikute kord oli küsida, kas kõnekaardi puhul on kuvandil üldse mingil tähtsust või tehakse kõik otsused ainult lähtuvalt hinnast. Järgnev case study näitab seda, et kuvandist on kasu ka hinnatundlike teenuste puhul, aga ainult juhul, kui seda õigesti ära kasutada.
Seotud lood
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.