9. november 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Case Study: Simpel Talk Show ehk kuvandiväärtuse konverteerimine rahaks

Reklaamiagentuuri Optimist strateeg Magnus Lužkov räägib, kuidas kuvandist on kasu ka hinnatundlike teenuste puhul.

2011. aasta suvel startis Simpel Talk Show – kallipoolse kuvandiga kõnekaardi uus kommunikatsioonikontseptsioon. Skeptikute kord oli küsida, kas kõnekaardi puhul on kuvandil üldse mingil tähtsust või tehakse kõik otsused ainult lähtuvalt hinnast. Järgnev case study näitab seda, et kuvandist on kasu ka hinnatundlike teenuste puhul, aga ainult juhul, kui seda õigesti ära kasutada.

Reklaamiagentuuridele on palju ette heidetud seda, et tullakse välja tähelepanuväärse loovlahendusega, mille sära aga varjutab pakkumise. Tulemuseks on see, et tähelepanu jätkub vaid story’le ning ilmarahvale tekitatud hea tuju ei konverteeru rahaks. Nii juhtub sellepärast, et ei saada aru kuvandi rollist turunduskommunikatsioonis – ühte reklaami topitakse kokku nii pehme kuvandisõnum kui ka asjalik müügipakkumine.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700