Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Case Study: Simpel Talk Show ehk kuvandiväärtuse konverteerimine rahaks
Reklaamiagentuuri Optimist strateeg Magnus Lužkov räägib, kuidas kuvandist on kasu ka hinnatundlike teenuste puhul.
2011. aasta suvel startis Simpel Talk Show – kallipoolse kuvandiga kõnekaardi uus kommunikatsioonikontseptsioon. Skeptikute kord oli küsida, kas kõnekaardi puhul on kuvandil üldse mingil tähtsust või tehakse kõik otsused ainult lähtuvalt hinnast. Järgnev case study näitab seda, et kuvandist on kasu ka hinnatundlike teenuste puhul, aga ainult juhul, kui seda õigesti ära kasutada.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]