• 09.11.12, 09:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

90% USA meediatarbimisest on seotud erinevate ekraanidega, jättes vanale meediale vaid 10%

Erki Heinsaare kokkuvõte 31. oktoobril 2012 McCann Academy'l räägitust.
McCann grupi klientidele ja spetsialistidele korraldatud seminar McCann Academy kandis järjekorranumbrit 6 ning sai sel aastal teoks Tallinnas kinos Artis. Inspired Universal McCann ning AGE McCann kaasasid sel aastal korraldustiimi digimeediale spetsialiseerunud agentuuri Mediabrands Digitali, mille juht Erki Heinsaar, võttis kokku seminari avaesineja, Google’i Balti riikide arendusjuhi Vytautas Kubiliuse, ettekande järgnevalt:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele