Silja Oja • 9. november 2012
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

90% USA meediatarbimisest on seotud erinevate ekraanidega, jättes vanale meediale vaid 10%

Erki Heinsaare kokkuvõte 31. oktoobril 2012 McCann Academy'l räägitust.

McCann grupi klientidele ja spetsialistidele korraldatud seminar McCann Academy kandis järjekorranumbrit 6 ning sai sel aastal teoks Tallinnas kinos Artis. Inspired Universal McCann ning AGE McCann kaasasid sel aastal korraldustiimi digimeediale spetsialiseerunud agentuuri Mediabrands Digitali, mille juht Erki Heinsaar, võttis kokku seminari avaesineja, Google’i Balti riikide arendusjuhi Vytautas Kubiliuse, ettekande järgnevalt:

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com