Ainult tellijatele
Autor: Silja Oja • 9. november 2012
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

90% USA meediatarbimisest on seotud erinevate ekraanidega, jättes vanale meediale vaid 10%

Erki Heinsaare kokkuvõte 31. oktoobril 2012 McCann Academy'l räägitust.

McCann grupi klientidele ja spetsialistidele korraldatud seminar McCann Academy kandis järjekorranumbrit 6 ning sai sel aastal teoks Tallinnas kinos Artis. Inspired Universal McCann ning AGE McCann kaasasid sel aastal korraldustiimi digimeediale spetsialiseerunud agentuuri Mediabrands Digitali, mille juht Erki Heinsaar, võttis kokku seminari avaesineja, Google’i Balti riikide arendusjuhi Vytautas Kubiliuse, ettekande järgnevalt:

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700