Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
John Lewis’e reklaamid panid rahva nutma… ja ostma
IPA Effectiveness Award 2012 Grand Prix läks John Lewis´e kaubamajale aastatepikkuse emotsionaalsete telereklaamide seeria eest.
IPA žürii esimees Lord Hollick kommenteeris: “John Lewis´e kampaaniates on hästi ühendatud emotsionaalne loovus ja efektiivsus. Nende reklaamid on innustanud lisaks ostjatele ka kaubamaja enda töötajaid ja teisi huvigruppe ning andnud John Lewisele tagasi tema ajaloolise liidripositisooni Briti kaubandusturul”.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]