• 06.11.12, 10:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

John Lewis’e reklaamid panid rahva nutma… ja ostma

IPA Effectiveness Award 2012 Grand Prix läks John Lewis´e kaubamajale aastatepikkuse emotsionaalsete telereklaamide seeria eest.
IPA žürii esimees Lord Hollick kommenteeris: “John Lewis´e kampaaniates on hästi ühendatud emotsionaalne loovus ja efektiivsus. Nende reklaamid on innustanud lisaks ostjatele ka kaubamaja enda töötajaid ja teisi huvigruppe ning andnud John Lewisele tagasi tema ajaloolise liidripositisooni Briti kaubandusturul”.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 17:48
POS tooted ja stendid muudavad ettevõtte nähtavaks
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele