Silja Oja • 17. oktoober 2012
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Parim turundusalane magistritöö 2012

Marju Teras Tallinna Tehnikaülikoolist pälvis Marketingi Instituudilt parima turundusalase magistritöö 2012 tiitli töö eest „Strateegiliste liitude roll turundusvõimekuse arendamisel Hilton Worldwide näitel“.

Ligi 200 000 hotelli maailmas, 17,5 miljonit hotellituba... Kõik me külastame aeg-ajalt hotelle – kas siinsamas Eestis või kaugemal piiri taga. Kus aga ööbida – see küsimus on meil kõigil peas reisiplaane tegema hakates. Paljud meist eelistavad maailma suurimaid ja tuntumaid rahvusvahelisi hotellikette, mis pakuvad standardset kvaliteeti ja teenuseid. Teised jälle iseseisvad väikseid butiikhotelle, mis võluvad meid oma väiksuse ja privaatsusega. Mis aga toimub hotelliäri turunduse ja müügi köögipoolel? Kuidas on hotelliketi turundusvõimekus arenenud aastate jooksul ning mis roll on strateegilistel liitudel turundusvõimekuse arendamisel? Seda kõike saate lugeda Marju Terase poolt kirjutatud magistritööst Hilton Worldwide hotelliketi näitel, mis valiti Marketingi Instituudi poolt parimaks turundusalaseks magistritööks 2012 aastal.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com