Autor: Silja Oja • 17. oktoober 2012
Ainult tellijatele

Parim turundusalane magistritöö 2012

Marju Teras Tallinna Tehnikaülikoolist pälvis Marketingi Instituudilt parima turundusalase magistritöö 2012 tiitli töö eest „Strateegiliste liitude roll turundusvõimekuse arendamisel Hilton Worldwide näitel“.

Ligi 200 000 hotelli maailmas, 17,5 miljonit hotellituba... Kõik me külastame aeg-ajalt hotelle – kas siinsamas Eestis või kaugemal piiri taga. Kus aga ööbida – see küsimus on meil kõigil peas reisiplaane tegema hakates. Paljud meist eelistavad maailma suurimaid ja tuntumaid rahvusvahelisi hotellikette, mis pakuvad standardset kvaliteeti ja teenuseid. Teised jälle iseseisvad väikseid butiikhotelle, mis võluvad meid oma väiksuse ja privaatsusega. Mis aga toimub hotelliäri turunduse ja müügi köögipoolel? Kuidas on hotelliketi turundusvõimekus arenenud aastate jooksul ning mis roll on strateegilistel liitudel turundusvõimekuse arendamisel? Seda kõike saate lugeda Marju Terase poolt kirjutatud magistritööst Hilton Worldwide hotelliketi näitel, mis valiti Marketingi Instituudi poolt parimaks turundusalaseks magistritööks 2012 aastal.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700