Autor: Silja Oja • 12. september 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ideid ettevõtte identiteedi loomiseks tasub otsida ettevõttest endast

Eesti tehnoloogiafirmade "Grand Old Man", Tallinna Tehnikaülikooli Teaduspargis äsja uude majja kolinud teadus- ja arendusettevõte Cybernetica tegi Identity abiga läbi visuaalse värskenduskuuri.

Visuaalse värskenduskuuri läbinud Cybernetica

Uue identiteedi märkimisväärseim osa on spetsiaalselt Cyberneticale kirjutatud visualiseerimisprogramm, mis tõlgib sisestatud teksti radariekraanist inspireeritud graafilisteks  illustratsioonideks. Programm on mõeldud üldiseks kasutamiseks. Näiteks on selle abil Cybernetica seintele kantud ettevõtte filosoofiat avavad tekstid, aga soovi korral saab ka iga töötaja oma esitlusse lisada  kodeeritult mõne lemmiktsitaadi või mõttetera.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700