Autor: Silja Oja • 8. august 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Baltika müügidirektorina asus tööle Andres Käär

30. juulist töötab Baltika müügidirektorina pikaajalise kaubanduskogemusega Andres Käär, kes vastutab Baltika brändide Monton, Mosaic, Ivo Nikkolo ja Baltman hulgimüügi kasvatamise ja frantsiisi- ja kontsessioonikontseptsioonide eest.

Täiendavate müügikanalite kaudu kasvamine ja laienemine on Baltika lähiaastate üks strateegilisi eesmärke.

„Pean Baltikat kindlasti üheks Eesti ettevõtluse lipulaevaks, kes on suutnud ennast realiseerida ka rahvusvahelistel turgudel – 75% müügist tuleb eksportturgudelt. Kogu majandusele raskelt kulgenud majanduskriisi periood on pigem toonud välja Baltika tugevused – reageerida kiirelt olukorrale, kaotamata seejuures suurt pilti ja sihti, kuhu püüelda. Baltikas on olemas kõik huvitavaks tööks vajalikud elemendid – väljakutse, võimalus rakendada oma aastatega kogunenud teadmisi ja oskusi ning ise midagi veel juurde õppida,“ ütles Andres Käär. 

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700