7. juuni 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kas suvised kampaaniad eeldavad teistsuguseid meediastrateegiaid?

Müütidest ja tegelikkusest kirjutab meediaagentuuri Initiative juht Indrek Soom, kelle hinnangul ei muutu inimeste meediatarbimine suvel sellisel määral, et seepärast meediastrateegiates olulisi muudatusi tuleks teha. "Kerged langused kompenseeritakse hinnasoodustuste või lisareklaamidega," ütleb ta.

Mulle on turundusringkondades liikudes aastast aastasse jäänud kõrvu jutud, kuidas mingite meediumite kasutamine muutub suvisel ajal mõttetuks ja teiste kasutamine ülimalt põhjendatuks. Kas tegemist on müütidega või peitub neis ka tõde, seda püüangi teie üha suvisemat aega võimalikult kokku hoides selgitada.

Müüt: Ajakirjade loetavus suvel suureneb, sest paljud võtavad neid ajaviiteks randa kaasa.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700