• 23.05.12, 17:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas Eesti reklaamitööstus suudab pakkuda eksportööridele B2B turunduse alast kompetentsi?

"Eesti ettevõtjad näevad järjest rohkem potentsiaali ekspordis, aga kas meie reklaamitööstus on valmis selleks, et aidata neil välisturgudele minna?" küsib Hando Sinisalu, kelle hinnangul laiub Eesti ettevõtjate vajaduste ja turundusagentuuride pakutava vahel tühimik – või õigemini ärivõimalus.
Paar päeva enne Kuldmuna ilmus „Postimehes“ pikk lugu, kus tuntud reklaamitegijad avaldasid arvamust Eesti reklaamitööstuse hetkeseisu üle. Divisioni üks juhtidest Rain Pikand arvas, et aastal 2012 liigub reklaam majandusega vastupidises suunas: "Teemaks on kolklus, tagasivaatamine, Nõukogude-nostalgia, minu jaoks täiesti vale asi."

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele