23 mai 2012
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Kas Eesti reklaamitööstus suudab pakkuda eksportööridele B2B turunduse alast kompetentsi?

"Eesti ettevõtjad näevad järjest rohkem potentsiaali ekspordis, aga kas meie reklaamitööstus on valmis selleks, et aidata neil välisturgudele minna?" küsib Hando Sinisalu, kelle hinnangul laiub Eesti ettevõtjate vajaduste ja turundusagentuuride pakutava vahel tühimik – või õigemini ärivõimalus.

Paar päeva enne Kuldmuna ilmus „Postimehes“ pikk lugu, kus tuntud reklaamitegijad avaldasid arvamust Eesti reklaamitööstuse hetkeseisu üle. Divisioni üks juhtidest Rain Pikand arvas, et aastal 2012 liigub reklaam majandusega vastupidises suunas: "Teemaks on kolklus, tagasivaatamine, Nõukogude-nostalgia, minu jaoks täiesti vale asi."

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com