Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kas Eesti reklaamitööstus suudab pakkuda eksportööridele B2B turunduse alast kompetentsi?
"Eesti ettevõtjad näevad järjest rohkem potentsiaali ekspordis, aga kas meie reklaamitööstus on valmis selleks, et aidata neil välisturgudele minna?" küsib Hando Sinisalu, kelle hinnangul laiub Eesti ettevõtjate vajaduste ja turundusagentuuride pakutava vahel tühimik – või õigemini ärivõimalus.
Paar päeva enne Kuldmuna ilmus „Postimehes“ pikk lugu, kus tuntud reklaamitegijad avaldasid arvamust Eesti reklaamitööstuse hetkeseisu üle. Divisioni üks juhtidest Rain Pikand arvas, et aastal 2012 liigub reklaam majandusega vastupidises suunas: "Teemaks on kolklus, tagasivaatamine, Nõukogude-nostalgia, minu jaoks täiesti vale asi."
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]