• 11.05.12, 10:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cherry võttis üle Läti konkurendi

Cherry Media omandas endise Läti konkurendi CityLife.lv. Sellega kuulub firmale 60% Baltikumi turust. Lisaks võeti vastu ka otsus lõpetada Leedus oma pakkumiste kuvamine nn agregaatorsaitidel ehk keskkondades, mis koondavad erinevate sotsiaalsete ostukeskkondade pakkumisi.  
Cherry Eesti tegevjuht Priit Tomp

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele