Autor: Silja Oja • 10. mai 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

QR-koodi kasutamise mittetoimivaid näiteid Eestist: "Poes ei tohi pildistada!"

OKIA loovjuht Kaupo Kalda on kogunud kokku QR-koodide kasutamise mittetoimivaid näiteid Eestist.

Rimi töötaja "epic fail"

Kolleegi loal tema Facebooki seinalt: "Lähen mina Rimisse õhtusöögiks materjali ostma. Oi, retseptide riiul, milline leid, ja tutvun selle sisuga. Ja mida ma näen… seal on ka info "Rohkem retsepte mobiilis" ja QR kood. No mina siis võtan oma telefoni ja kaen, mida seal pakutakse. Minu tegevus muidugi ei jäänud tähelepanuta. Minu poole pöördus Rimi töötaja ja informeeris mind, et poes ei tohi pildistada. Mille peale ma muidugi ütlesin, et ma ei pildista, et ma külastan teie veebi (mida ma talle ka näitasin). Mille peale muidugi öeldi: "Poes ei tohi pildistada!""

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700