Ainult tellijatele
8. mai 2012
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kas inimesed ostavad klounidelt?

TLÜ kommunikatsiooni instituudi lektor Tiina Hiob kirjutab: "Huumorit on reklaamieesmärkide teenistuses rakendatud ikka ja alati. Ometi on just tugevad reklaamipraktikud olnud läbi aegade huumori rakendamise suhtes manitsevad skeptikud. Kahtlusteta võib toetada seisukohta, et kui juba nalja tegemise teed minna, siis on abiks tootega seotud huumor. „It’s all right to be a clown if you are connected with a circus.”(J. S. Grey).".

Hoides jõudumööda silma peal sellel, mida reklaamitööstuse siseringis räägitakse ning ka laiemale ringile kirjutatakse, olen märganud, et aeg-ajalt manitsetakse huumori kasutamisel reklaamides olema ettevaatlik. Reklaamiinimestest on teiste seas sõna võtnud Asko Künnap („Eesti reklaamimaastik on anekdootide lõksus“, EPL, 20.03.2010) ja Kent Raju („Huumor reklaamis peab olema asjakohane“, ÄP, 02.05.2006). Hiljuti kritiseerisid pullitegemist Magnus Lužkov („Ärge ostke sihtgruppi alavääristavat reklaami“, Best Marketing) ja Siim Püttsepp ("Rahvuslik reklaamiauhind on pullimeeste mõõduvõtu koht", "Nalja müüt reklaamis", Best Marketing).

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700