Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Priit Kallas: reklaamiedu mõõdupuu on reaalne tulemus, mitte õnnetunne
Digiagentuuri DreamGrow Digital loovjuhi Priit Kallase sõnul pole internetiturunduse eesmärk mitte lehekülje külastajate arvu kasv, vaid raha pangakontol. Kuidas seda saavutada? Loe intervjuud Priiduga!
Dreamgrow Digital loovjuht Priit Kallas oma kontorilaua taga
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?