• 04.05.12, 15:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Priit Kallas: reklaamiedu mõõdupuu on reaalne tulemus, mitte õnnetunne

Digiagentuuri DreamGrow Digital loovjuhi Priit Kallase sõnul pole internetiturunduse eesmärk mitte lehekülje külastajate arvu kasv, vaid raha pangakontol. Kuidas seda saavutada? Loe intervjuud Priiduga!
Dreamgrow Digital loovjuht Priit Kallas oma kontorilaua taga

Seotud lood

Töökuulutused
  • 07.05.25, 11:22
Vičiunai otsib müügimeeskonna juhti
Kandideerimise tähtaeg: 18.05.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele